4 aprilie 2014

Veka


Profil Veka - Provenienta Germania

Softline 70    - Profil de 5 camere cu grosimea de 70 mm (7cm)
                   - Coeficient termic de 1.3 W/Mk

Alphaline 90  - Profil de 6 camere cu o grosime de 90 mm (9 cm) 
                   - Coeficient termic de de 1W/mk

Softline 82    - Profile de 7 camere cu o grosime de 82 mm ( 8,2 cm )

( Parerea mea , nu va lasa-ti influentati de acest profil 7 camere , deoarece grosimea lui pentru 7 camere e jalnica . )


Raport calitate/pret  ... ! Profil Bun !

Pareri gasite pe forumuri , site-uri de anunturi 
(legate de profilul Veka)

"Feriti-va de Q Fort ca de dracu,au acum un produs pe nume START care este facut din VEKA effect line 100% chinezesc,feroneria este o palida contrafacere de la ROTO ,mamere de 1 leu,care se rup foarte repede,daca despre sticla LOW totul e ok sticla flot este tot chinezeasca ,armatura din interior e o jalnica tabla de 1 mm...adevarata cutie de conserva,restul produselor sunt ok dar de produsul Start sa va feriti ca dracu de tamaie." 

Scris de kudika437440 , sursa kudika

"Pentru ca am vazut mai multe pareri in legatura cu tamplaria Veka, vreau sa va spun si eu experienta mea cu Veka in cei 5 ani de cand o am instalata.
Din pacate este extrem de neplacuta. Cred si acum ca a fost cea mai neinspirata alegere. In primul rand, pretul nu justifica in nici un fel calitatea taplariei.
Eu locuiesc la casa si am construit-o in 2008. Am ales Veka datorita primisiunii brandului :(
Partenerul Veka care mi-a vandut si montat tamplaria a fost Flexxself.
In primul rand, am avut mai multe probleme de la montare:
- doua dintre geamuri au fost zgariate si lovite la transport si cand le-am atras atentia mi-au spus ca se corecteaza cu creionul colorat la culoare si gata, iar geamul chiar daca e zgariat putin se vede bine afara !!! :( - si asa a ramas!
- desi am vorbit cu persoana de la vanzari mi-a spus ca nu poate face nimic si se mai intampla!
- montajul a fost extrem de prost facut: au pus bete care sa tina tamplaria intinsa, dar pentru ca erau prea mari, au curbat-o si la usa de la terasa nu se mai inchide! distanta ramasa e asa de mare ca se vede de afara, iar cand bate vantul se misca perdeaua!
- am cerut inchidere antiefractie - locuind la casa ... cel de la vanzari a mai adaugat niste bani la factura pentru asta! Din pacate, am primit un sistem exact pe dos! Cu inchidere intr-un singur punct si inevitabilul s-a si intamplat! Nici nu stiu daca am avut noroc prin faptul ca cel care a intrat in casa a reusit sa deschida atat de usor geamul cu o ranga incat s-a deteriorat foarte putin. A intrat fara nici o problema ... restul nu mai conteaza :(
Sunt multe firme de tamplarie cu geam termopan pe piata, dar Veka are in mod sigur raportul calitate pret cel mai dezavantajos pentru clienti! "
Sursa Softpedia , Scris de nchifan.

"Ce am spus eu este ca am cumparat tamplarie Veka (nu Flexxelf) si sunt nemultumit. Degeaba Veka are un profil bun, daca cei care il asambleaza si il monteaza nu se ridica la standardul (care trebuia impus) promis. 
Am apelat la Veka - cei care raspund de promisiunea brandului - si mi-au spus ca am luat teapa! :)
Din punctul meu de vedere, cei de la Veka sunt responsabili cu gestionarea partenerilor/colaboratorilor care ii reprezinta.
Faptul ca cei de la Flexxelf au dat faliment nu ma ajuta!

Bunicul ar fi spus intr-un astfel de context: " branza buna, in burduf de caine" - arunc-o :( ... impreuna cu tamplaria Veka (si montatorii ei neseriosi)... "
Sursa Softpedia , Scris de Bicosu.

"eu am facut deja comanda la qfort cu veka+roto , treb sa vina zilele astea , oricum diferenta de pret final intre aplast(rehau+gu) si qfort (veka+roto) a fost mica , cred ca 1-2 mil maxim"
Sursa computer games , Scris de Angel247