20 septembrie 2014

Mi-am pus termopane ! Defapt le-am schimbat pe cele vechi !

Da ! Dupa cum zice si titlul mi-am schimbat termopanele vechi !

 La sfarsitul articolului am sa va spun de unde si de ce am ales asa !

Cand am observat ca lumea chiar "cauta pareri despre termopane", m-am simtit minunat.

Asa ca a fost o placere de a cauta informatii si sa le impartasesc cu voi . 

Am povestit cu :(personal din hala,montaj,birouri.constructori.etc).

Normal am incercat sa fur niste informatii si de la birouri, insa cum bine stim majoritatea mint. 
  
Ceea ce inseamna ca v-as minti si eu pe voi transmitandu-va informatia.

Respect persoanele care se intereseaza bine inainte de a arunca cu "malai"(banii), si nu cad prada minciunilor,si a celor cu "papagal" mare.

Sper ca acest site creat in scopul de a va ajuta in a alege potrivit va fost de folos .
    
 Nu vroiam sa iau o decizie proasta in alegerea buna a profilului , asa ca am stat din Martie , pana acum Septembrie, la urma urmei am schimbat termopanele vechii. 
Motivul : ploua in casa , geamurile frecau (le-am reglat) dar dupa un timp iar frecau.

Nu imi pare rau deloc de alegerea facuta.
     
Pe scurt : de ce si de unde mi-am pus termopane ! 

De ce ! 

SIMPLU :  Salamander

Din atatea informatii nu as fii ales altceva. Pret perfect , calitate perfecta ! 
Infomatile date de doamna de acolo au fost corecte si nu a vorbit urat de nicio alta firma sau profil din oras ! (in schimb altii numa asa incearca sa te convinga , vorbind lucruri urate de altii ! )


De unde !

Firma : S.C Pajero com Srl    
Au sediu pe Decebal 4.  ( data de 3 Septembrie 2014)


Din ce am vorbit acolo : este afacere de familie , ceea ce mi-a sporit incredere + ca am verificat si am observat sunt de mult pe piata termopanelor.

Pagina lor de internet destul de convingatoare! 
Ciudat insa cand am intrat pe website-ul lor am observat o legatura cu website-ul meu .
Nestiind de asta, a fost un plus deoarece aveam multumirea lor .


Cu toate ca am zis ca nu voi face reclama fie pozitiva , fie negativa , pana la urma este alegerea mea !

Sper, ca si voi la randul vostru sa alegeti bine ! 

Website :