4 aprilie 2014

Gealan


Profil Gealan - Provenienta Romania - Germania

Gealan 5 camere - grosime de 74 mm (7,4 cm )

Gealan s8000 6/7 camere - grosime  de 74, respectiv 84 mm 

Coeficientul termic este de 1.1 W/mpK

Raport calitate / pret rau ! Pretul cam mare , produs in Romania ! . 

Pareri gasite pe forumuri, site-uri de anunturi.

"Cea mai mare teapa mi-am luat-o cu Aplast (interziere vreo 3-4 luni, am ajuns si la OPC, am inteles de la OPC ca si-au luat amenda de 3000ron, dar eu tot am avut intarziere de 3-4 luni)
Restul firmelor sun mici sau au calitate proasta (inclusiv Gealan)."
Sursa computer games , Scris de dic1. 

"Nu toate firmele sunt mici sau proaste daca lucreaza cu profile Gealan,ai auzit vreodata de firma (moderat) Intorsura Buzaului sau de Trilemma Brasov?
Uite (moderat) lucreaza pe profile Gealan si Salamander,mai uita-te pe site-ul Gealan si vezi performantele tehnice si dupa aia sa iti dai parerea in cunostinta de cauza!!Eu acasa am montat sistem de tamplarie pvc Gealan s 8000 si sunt foarte multumit.Totodata sunt si director de vanzari la (moderat)"
Sursa computer games , Scris de barkky.

"Va impartasesc ideea cu Gealan , din mai multe considerente( unul ar fi ca firma respectiva a cam ``imparatit`` pamantul in Arges ,si al doilea ar fi pretul care sta de la egal la egal cu REHAU , ambii cu aceeasi feronerie GU!!!!( 5600 ron la 8,2 mp fara colorare in masa sau mat pe laterale!)
In plus de asta cei de la REHAU suna dupa tine acasa ,doar doar te prind de client!"
Sursa misiuneacasa , Scris de ake11.

"Cumperi Gealan dar în baghete nu îţi pun substanţa anti-condens. Ce zici?"
Sursa Softpedia , Scris de nicomaz.