4 aprilie 2014

Aluplast


Aluplast - Provenienta Austria si Germania

Profil Ideal 4000 Aluplast  - Profil 5 Camere.
                                      - Grosimea profilului este de 70 mm (7 cm )
                                      - Coeficient termic Uf = 1,4 W/m²K

Va recomand insa daca doriti sa cumparati Aluplast , sa intrebati inainte daca ceea ce va ajunge acasa sunt profile reciclabile sau nu . Pute-ti verifica in momentul in care ajunge tamplaria daca miezul este Gri . Bineinteles in showroom-uri nu toti afiseaza profilul Coex .

Profil Ideal 8000 Aluplast - Profil 6 Camere
                                     - Grosimea profilului 85 mm (8,5 cm )
                                     - Coeficientul termici Uf=1,0 W/m2K

Raport Calitate / Pret , depinde enorm de la o firma la alta.

Imi cer scuze , am gasit foarte putine informatii despre acest profil pe internet , am dedus ca nu m-as in crede in astfel de profile, datorita firmelor care dau teapa spunand ca aduc nemtesc si iti da turcesc la acelasi pret. + ca nimeni nu gasesc clienti care sa se laude cu el deci NU din partea mea.

Pareri gasite pe forumuri , site-uri de anunturi. 
( legate de profilul Aluplast )

"Tot ce se importa de aluplast in Romania sunt clasa B. Plus ca mai sunt si coextrudate, adica miezul profilului este gri (din reciclat), doar peretii exterior sunt albi.Un mare minus este lipsa aditivilor de elasticitate, aluplastul fiind printre cele mai casante profile. Greu de debavurat (colturi ciobite), greu de montat (crapa cand se gaureste cu spiralul)." 
Sursa Softpedia , Scris de Kiwy.

"1. ... Profile Gealan, 6 camere, adancime 73 mm, sticla LowE+F4, 24 mm, Argon, 4S, feronerie Roto. PRET: 2882 Euro.
2. ... Profile Vekam 5 camere START, adancime 70 mm, sticla Float4+LowE, Argon, feronerie Roto NT, coeficient de transfer termic: 1,33W/m2K PRET: 2867 Euro.
3. ... Profile: Aluplast Ideal 4000, 5 camere, toc fereastra: 65 mm, sticla: 24 mm, Ar13G+F4+LowE4, feronerie: Winkhaus. PRET: 2950 Euro.
4. ... Profile: Veka, 5 camere, adancime 70 mm, sticla: in structura de 4-16-4, LowE+Argon, coef de tranf termic K=1,1 W/mpK, ... Feronerie:: Roto, seria New Technology, antiefractie, Armaturi:: din otel galvanizat de 1,5 mm. PRET: 3000 Euro."

Sursa Softpedia , Scris de Origo .

Raspuns : euribiontul

"Apropo , daca Aluplast e cu 50 de euro m-ai mic decat Veka. Cum sa nu iti pui Veka in loc de Aluplast ?
Părerea mea, cea mai bună configuraţie este 4, urmată de 2, 1 şi3. "

"People, chiar nimeni nu are Aluplast? ( sau macar un vecin care si-a pus asa ceva)"
Sursa Gmclub , Scris de tarabostes.

"Ulterior am cazut de acord sa puna tamplarie cu profile Aluplast.
A venit si ziua cea mare, cand casa avea in sfarsit geamuri. M-am dus sa vad cum erau montate. 
Ce m-a surprins inca de la inceput era lipsa foliilor de protectie de pe profile. 
Toate fusesera date jos desi urma sa se lucreze la tencuiala si la vopsea.
I-am intrebat pe toti (muncitori, Soare) de ce au fost date jos acele folii. 
Raspunsul a fost ca n-au stiut aia ce fac si ca au inteles gresit cum ca ar trebui date foliile jos.
Eu am cam intrat la banuieli si am inceput sa cercetez mai cu atentie noile geamuri. 
Nu scria pe nicaieri marca profilului. Am cercetat atunci fiecare geam in parte si intr-un final 
am gasit la unul din geamuri ramasa o bucata din folia de protectie. 
Si surpriza, nu erau profile 'Aluplast' ci 'Aplas'. 
Am cautat putin pe internet si am vazut ca erau niste profile turcesti de o calitate mai redusa.
I-am cerut sa le ia inapoi ca nu vreau acele geamuri, pentru ca erau de calitate slaba, pentru 

ca au dat follile jos si cel mai probabil la finalizarea constructiei urmau sa arate jalnic si din 
cauza ca a incercat sa ma insele. Nu le-as fi acceptat nici daca mi le lasa la 10% din pret.
 Dupa ceva discutii le-a luat si am apelat la o firma din Bucuresti sa le pun."
Sursa Anti-axon , Scris de Anti - axon .